5.3.08

S#ny!

edit: nyt haamupäivittyy varmaan urakalla, ulkoasu muuttuu taas!


Hurraa! Mun s#ny muisti mua oikein sopivana hetkenä! Oon ollut pari päivää kipeänä, tämä täydellinen paketti piristi huimasti. Chilisuklaata on maistettu, piilotin tolleen huomaamattomasti sen avatun kohdan.

Mutta lanka, se on täydellistä! Raaskinko käyttää? Tekisikö heti mieli alottaa jotain? Jotain mihin vaikka nuo napit kävisivät myös? Hmm?
S#ny on tehnyt loistavaa salapoliisityötä, paketti on kuin onkin mulle juuri oikein räätälöity!

Sitten. Löytyykö jämälankoja? Liikaa? Huolestuttavan paljon?
Jämälankablogi on ihan huippujuttu. Liittykää!

3 kommenttia:

  1. lähin kans mukaan tuohon jämälankajuttuun. eiköhän niitä jämiä aina löydy. :)

    VastaaPoista
  2. Toi alpaca on aivan ihanan väristä, Laika neuloo siitä juuri irtohihoja ja mä vaan kuolaan sitä väriä koko ajan. :D

    VastaaPoista
  3. Hieno, hieno haamupäivitys!
    Miunkin pitäs vihdoinkin saada aikaseks vaihdettua tuo miun header.

    VastaaPoista