25.10.07

Blah

Synttärilahjomuksina mun luo tuli kirjoja kirjoja!






Ja sitten. Kaikki on hukkunut ravelryyn. On se kumma. Itse en ole, mulla ei ole nettiä kotona. Voisin kuvitella että omaisuuden listaaminen vaikeutuu aika lailla, jos ei sitä ole.
Tai mistä sitä tietää.

Synttäreiden kunniaksi mun puhelin hajosi. On se upeaa vanheta. Kerrassaan fantastista.

Oon katsonut telkkaria ja väkertänyt jämälangoista kaulahuivia. Joka ei tosin vielä valmistunut. Miten ihmeessä kaikki saa niin paljon valmiita töitä aikaiseksi?


5 kommenttia:

  1. 'Miten ihmeessä kaikki saa niin paljon valmiita töitä aikaiseksi?'

    Ihan samaa olen pohtinut minäkin, ne varmaan varastaa jollain masiinalla aikaa meiltä ;D

    VastaaPoista
  2. Mullakin on jämälankatyö kesken, väkerrän pikkuista norsua :D

    Noi valastossut on mainiot! Toi tossukirja vaikuttaa hyvältä.

    VastaaPoista
  3. Kirjat on loistavia synttärilahjoja ja neulekirjat vielä parempia!

    Miekin olen miettinyt, että miten joku voi kutaista villapaidan viikossa, kun itse tuhraan villasukkiin saman verran aikaa...

    VastaaPoista
  4. hei synttärionnitteluja!
    myöhässä varmaan aika rutkasti mutta silti!
    olen ollut blogipimennossa liian pitkään, ähky tuli hetkisesti ainakin.
    mutta, onnea! \:)/

    VastaaPoista
  5. heheh, upeat nuo tossut! niin hauskat! :)

    ps. en minä ainkaan oo ollut yhtään tuottelias viime aikoina..

    VastaaPoista