17.6.07

Kirjoja kirjoja.


Nyt tuli sellainen fiilis että kirjoja on saatava tilata!
Mistä yleensä tilaatte käsityökirjanne? Mulla ei nimittäin ole visaa, joten ulkomailta tilaaminen hankaloituu jo siinä aika paljon. Itse tilaan yleensä täältä. Ei ollenkaan postimaksuja, ja maksun voi suorissaa Sampon visa electronilla! Loistavaa. Ja ihan valtava tarjonta, melkein mitä vaan löytyy. Suomessa käsityökirjat on yleensä ihan naurettavan hintaisia, täälläkin on Lankatalossa hylly täynnä kirjoja Hobboksilta, mutta harvoin niitä tulee ostettua hinnan takia.

Kirjoja siellä ja kirjoja täällä! Pitäisiköhän alkaa jo rajoittamaan?


No ei tietenkään! Tässä nyt ei ole ihan kaikki kirjat kun on vanhoja kuvia. Tuossa ei ole vielä edes paljon. Oon nyt 23, aloin ostamaan kirjoja aktiivisesti vasta pari vuotta sitten koska aiemmin ei ollut rahaa kun piti juhlia niin paljon (...) ja tuli muutettua useammin. Joten, kun oon vaikka 50 niin mulla on jo hieno kirjasto kasassa.

Ja kyllä, tämä päivitys kertoo edelleenkin saman asian kuin aiemmatkin. En ole saanut vieläkään sitä pahuksen paitaa valmiiksi. Pelkkää sileää neuletta mohairista, vitosen puikoilla. Ei luulisi kestävän näin kauaa!


4 kommenttia:

  1. Mä oon tilannu adlibrikseltä viimeisimmät. Kun oon ensin tutustunu niiden sisältöön esim. knitpicks:n sivuilla.

    VastaaPoista
  2. Kirjoja ei voi olla koskaan liikaa.

    VastaaPoista
  3. Mä löysin vähän aikaa sitten bookdepositoryn. Hinnat ovat siellä halvemmat kuin muualla ja kuljetuskin ilmaista. Sieltä voi tilata myös visa eloktronilla.

    VastaaPoista
  4. adlibrikseltä minäkin oon viimesimmäks tilannut. tai sitten jostain kirjakerhosta..

    VastaaPoista