13.11.07

Ravelry


Tässä sitä nyt sitten ollaan, vaikka uhosin etten sekaannu tähän. Minun ravelry tunnus on markkas.
Siellä ei ole vielä mitään. Vähän hankala lisäillä omaisuutta, kun ei tosiaan ole nettiä kotona. Mutta veikkaan että tuohonkin koukuttuu aika radikaalisti. Toivottavasti mun blogi ei vaan hiljene ravelryn myötä, niinkuin monien muiden. Hävetkää! Tarvitsemme silmänruokaa blogistaniassakin!

Niin, oon tosiaan ihan tutustumisasteella vielä koko ravelryssa, enkä tajua siitä juuri mitään.

Ainiin, ja Vimma kiittää kehuista. Se saa niistä lisää energiaa mun täysipäiväiseen terrorisointiin.

edit: Voi ei. Tajusin nyt minäkin mikä tässä addiktoi. En tosin oo vieläkään päässyt sukeltamaan paremmin tuohon maailmaan, mutta pelkästään muiden tekemien töiden selailu on hieman turhankin inspiroivaa.

'

5 kommenttia:

  1. No minen ainakaan hiljene, oon siinä jonossa vasta n:s tuhannes...

    Mutta siis joo, siellä sinoot ollu minun linkkilistassa ihan alusta alkaen :). Ja kiitos vaan vastavuorosesta kunniasta! :D

    VastaaPoista
  2. Sinäkin, Brutukseni! Mä en oo vieläkään edes ilmoittautunut jonoon eikä meidän blogi hevillä hiljene.

    VastaaPoista
  3. Minun blogitahtiani hiljentää vain nuo tenavat... tosin jos totta puhutaan niin koukkuunnuin täysin tuohon Ravelryyn ;)

    VastaaPoista
  4. ei mun blogi ainakaan oo ravelryn takia hiljentynyt..tuntuu vaan et on ollu taas niin monenlaista ettei neuleet edisty..ja sitte ku on kaikenlaisia hyshys.juttujakin mitä ei voi blogissa näytellä..vaikka kyllähän se ravelry on ihan mahottoman koukuttava.. :)

    VastaaPoista
  5. /me häpeää.
    melko aiheellisestkin.

    VastaaPoista